środa, 17 kwietnia 2019

WIELKI CZWARTEK

WIELKI CZWARTEK

Podszedł więc do Szymona Piotra, a on rzekł do Niego: «Panie, Ty chcesz mi umyć nogi?» Jezus mu odpowiedział: «Tego, co Ja czynię, ty teraz nie rozumiesz, ale poznasz to później». 

Znalezione obrazy dla zapytania wielki czwartek rysunki


W dniu ustanowienia sakramentu kapłaństwa  pragniemy złożyć wszystkim kapłanom podziękowania za posługę, jaką pełnią i słowo, jakie głoszą.
Życzymy im, by dalej dzielili się wiarą, której mają w sobie tak wiele,
oraz dalej z chęcią wspierali nas  w szukaniu  życiowego powołania.
Życzymy samych dobrych myśli, dzięki którym nawet trudne sytuacje będą wydawać się proste,
Samych dobrych, prawdziwych i szczerych ludzi, dzięki którym będzie Kapłan mógł nabierać życiowego doświadczenia,
Samych pogodnych dni.


Znalezione obrazy dla zapytania eucharystia

Ja otrzymałem od Pana to, co wam przekazałem, że Pan Jezus tej nocy, której został wydany, wziął chleb i dzięki uczyniwszy, połamał i rzekł: «To jest Ciało moje za was wydane. Czyńcie to na moją pamiątkę!» Podobnie, skończywszy wieczerzę, wziął kielich, mówiąc: «Kielich ten jest Nowym Przymierzem we Krwi mojej. Czyńcie to, ile razy pić będziecie, na moją pamiątkę!»

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz